2010-07-23

Så nu har jag packat klar och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. sitter och funderar på om jag har allt med mig och om det är något annat som måste fixas innan vi åker. Ska inte skriva så mycke men hade inget att göra så då skriver jag lite hära... tror att jag ska lägga upp lite bilder på mitt rum sen för att visa hur fint det har blivit xD lite stolt faktiskt :D

Men puss på er alla nu iaf :D kommer nog inte blogg på ett tag om jag inte gör det från mobilen, men jag får se hur det blir med det.. fick reda på vad min mobil räkning låg på förra månaden och att jag hade skickat 962 sms förra månaden... Aja puss på er alla :D<3

Den här är utanför mitt hus nu :D

foto0063 (MMS)

Nu sitter Jag i soffan o Tittar på tv. Fun...

foto0022 (MMS)

Nu sitter Jag i soffan o Tittar på tv. Funderar på hur Jag ska fördriva tiden ett litet tag. Sitter o tänker massa o vet inte riktigt vad Jag ska göra. Ja eller Nej? Nu eller sen? Aldrig eller alltid? Aja. Med huvudet fullt av tankar ska Jag väl sy in min tröja eller nåt ..

2010-07-19

Nu sitter jag i soffan o tittar på tv. :) fick precis redan på att vi ska till göteborg på fredag :D eller vi kanske ska dit, dom håller på o snackar om något annnat datum nu, men det går inte för mig så då kommer jag bli sur. inte kul... Jag sydde klar min kunnde idag så nu ligger alla 3 fina kuddarna ner på min säng :) nu saknas det bara ett överkast tills det är nästan klart där nere :P bara tavlan kvar sen :)

Jag har regler i mitt liv. Eller kanske in...

foto0045 (MMS)

Jag har regler i mitt liv. Eller kanske inte regler Men iaf tankar om hur Jag vill ha det. Innan något händer, så skulle Jag aldrig tänka mig Att ändra på det o ha det på något annat sätt. Men så fort det händer något, o Jag märker hur bra det känns. Märker Att det egentligen inte spelar någon roll, så blir Jag rädd för vad alla andra ska säga o tycka .. Men den har gången ska Jag verkligen Skit i alla andra för det har är underbart, det är bara en som ska tycka något, mer än jag :D <3

Hemma <3

Nu har jag vait hemma ett tag efter en grym helg :D I Onsdagss så åkte jag upp till kattis landställe efter jobbet. Senare på kvällen kom Marcus och Johan. Gjorde inte så mycke mer den dagen, tittade på film, pratade o skrattade o Sov i tält o vaknade ganska tidigt morgoen efter. På torsdagen när Marcus och Johan hade vaknat tog vi båten till badplatsen och där hade vi skit kul, badade o åt glass o spelade volleyboll :P Sen drog vi tillbaka. åt, badade mer, spelade kubb och kort o massa mer. Sen gick vi in i deras stuga och spelade kort, kattis och jag vann på teknet. Sen gick hon och jag in i tältet och la oss och pratade hur länge som helst, om gammla minnen och sånt :) På frdagen så badade vi Och simmade och hämtade en flytbrygga som hade blåst iväg och tog in den vid kattis brygga för att sen ringa och säga att vi hade den. Senare på eftermiddagen så tog vi båten, johan, marcus, kattis och jag och så åkte vi ut till ön. Där badade vi och grillade. Sen kom någon av oss att vi skulle gå ett varv runt ön för att kolla vad som fanns på andra sidan, den slutade med att Johan ramlade i vattnet, marcus blötte ner mina flipp-flopp och jag blötte ner min skjorta. Och den ända som var helt torr var en viss Katarina... Sen badade vi igen, snorklade lite och så. Sen Gick vi upp och spelade kort i solnedgången och njöt av att det inte fanns några myggor. Solen gick ner och det blev mörkt och lite kallare så vi drog tillbaka och fortsatte spela kort i tältet alla fyra. Vi spelade väl till 3, halv 4 eller något. Sen gick Johan, men marcus orkade inte så han sov kvar :) Sov väl typ 1 och en halv timme den natten eller något sånt. Jag va ju tvungen att "slåss" om min madrass :P på morgonen sov kattis som en gris så jag o marcus ner till vattnet i hopp om att det skulle vara lite svalare och blåsa lite, men så va det ju inte, så vi satt där o pratade o sen kom kattis ner. sen gick vi upp o åt frukost o då vaknade Johan o vi badade o lite så. Sen cyklade vi till pizzerian, eller ja, Johan o Marcus cyklade o kattis o jag satt bakpå :P så åt vi pizza och sen cyklade vi tillbaka och så badade vi och spelade kort medans vi väntade på att deras mamma skulle bli klar med packningen för dom skulle åka. Sen så fort dom hade åkt så kom frågan från kattis, sen blev jag trött o va på väg att somna typ hela tiden :P sen slappade kattis och jag resten av daggen och kollade på en film och sen sov vi i stugan och vaknade vid 10 på söndagen o det va så himla skönt!! :D sen packade vi lite och snackade och så sen skjutsade dom mig till tåget och så satt jag på tåget i en och en halv timme och smsade med Marcus och pratade lite med han i telefonen och sen kom jag hem och åt lite och tittar nu på tv :P

Bästa helgen på väldigt länge :D

Puss <3

Malmjärn 2009

Så nu sitter Jag på tåget o väntar på Att ...

foto0046 (MMS)

Så nu sitter Jag på tåget o väntar på Att det ska åka Men det är några minuter kvar. Kom på Att Jag glömde mina solglasögon hos kattis :/ Men hon kommer ju hem på torsdag så då får Jag dom :) det va så grymt skönt Att sova i en riktig säng igår :p o nu ska Jag hem o sova i min stora sköna säng :D <3 pus på alla :)<3

Sitter o spelar kort på en klippa med marc...

foto0053 (MMS)

Sitter o spelar kort på en klippa med marcus, johan och kattis XD det här är utsikten XD :D tända ljus o Skit mysigt :p (a) puss på er :D <3

Tyck vad du vill.

Jag står på bron och tittar ner
Ett litet steg
Sen finns jag inte mer
Jag blundar och känner vinden i mitt hår
Ner för min kind rinner sakta en tår
I handen håller jag en bild på min bästa vän
Jag viskar: "förlåt mig, men vi ses nog aldrig igen"
Precis när jag ska ta mitt sista steg ut
Hör jag en röst: "Det får inte vara slut!"
Jag vänder min om
Det är min vän som skriker
Jag bryr mig inte
Fast jag vet att jag sviker
Jag tar mitt sista andetag och försvinner sedan ner
Min väns sorgsna ögon är det sista jag ser.

Av: Cecilia 2008

Va med Isatou o josefine idag :D sitter på...

foto0052 (MMS)

Va med Isatou o josefine idag :D sitter på en busshållplats o väntar på bussen XD skönt Att slippa gå upp o gå till jobbet :p :D

Hmm..

När jag behöve dig som mest. Känns det som att du försvinner. Du finns där när du vill. Men jag följder aldrig med ut. För det finns en person som står i vägen. Men det stör inte mig. Mer än att det bromsar mitt liv. Fast inte hela mitt liv. Bara den delen där jag kan göra saker percis vart och när jag vill. Utan att tänka på dig.

Nu ska jag verkligen rycka upp mig. även om jag är riktigt trött på allt i allt går åt helvbete så finns det personer att kämpa för. och det tänker jag göra.

Puss på er alla <33

Om Jag kunde så skulle Jag Om Jag vågade s...

foto0049 (MMS)

Om Jag kunde så skulle Jag Om Jag vågade så skulle Jag Om du gick skulle Jag våga Men om du stannade så skulle Jag aldrig Även om det inte är något Så betyder du Jag skulle aldrig, om du stod vid min sida Då skulle tanken inte ens finnas Om du fanns där för mig o inte brydde dig om någon annan när Jag satt ensam Så skulle Jag aldrig tveka om något. <3