Kul liv man har... Sitter iaf på tåget nu ...

foto0204 (MMS)

Kul liv man har... Sitter iaf på tåget nu så kan inte ångra mig. Lägg märke till Att jag har lov nu. Nu är jag på väg till södertälje hamn för Att plåtas.. Får se hur det går. Men ja, hade inte så mycke val när sara väl ringde igår o bad mig komma. Skulle egentligen va där klockan 7 Men det tar en o en halv timme Att åka så vi bestämde Att jag skulle va där vid 8 istället. Duktigt nog försov jag mig o vaknar När bussen jag skulle åkt gick, o När jag hade klätt på mig o tagit med frukost missar jag buss nr 2 också. Så nu e jag lite sen, Men bättre det än inget kanske? Får ju hoppas för jag gör dom ändå en tjänst... Bilden e på fina Linn från plåtningen igår, Vacker måste jag bara säga ;)


Hjärteord <3

Skriv något om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Fina ord:

Trackback
RSS 2.0