Snö i maj....??

Nu har bilderna från plåtningen på lovet börjat komma upp på facebook. Fotografen Ulrich Schulte lägger upp en bild varje dag, o vi tror att han lägger upp dom i den ordningen dom fotades så det kommer ta ett tag innan min bild kommer upp, men bilden på Linn kommer nog komma på fredag :) Jag kommer tyvärr inte kunna lägga upp någon bild på min blogg fören jag får bilderna digitalt av min lärare för det e copyright på dom som kommer ut på facebook. Nu sitter jag o försöker skriva min ergonomi uppgift men e så hiomla uttråkad att jag inte orkar...


Ikväll ska jag iväg till Norrtälje för att fridyka och certifiera några i desas klubb som dom inte har "behörighet" till att certifiera. Hoppas att det går bra. O när jag kommer hem kommer det vara direkt i sängen för att inte försova min imorn när det e nationelt prov i engelska A... där behöver jag nog all tur jag kan få.....




Lite dåliga bilder kanske, men jag kan skylla på att dom e tagna med min mobil, o den e inte mycket att hurra för xD

Hjärteord <3

Skriv något om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Fina ord:

Trackback
RSS 2.0